- V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nekompletný, postupujte podľa tohto reklamačného poriadku a obchodných podmienok.
- Výrobky na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie bez zbytočného odkladu po zistení závady, a to čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.
- Zašlite alebo doručte výrobok na kontaktnú adresu (Dokonalá láska s.r.o., Slámova 38/8, Praha 10, 101 00, Česká republika). Preprava je najprv hradená kupujúcim. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier alebo kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, pretože v takom prípade tovar prevzatý nebude. Odporúčame Vám tovar poistiť.
- Tovar musí byť na prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu.
- K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdŕžal, teda napríklad paragón, záručný list a iné.
- Tovar bude z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý iba čistý.
- Po prijatí tovaru obdržíte od predávajúceho reklamačný protokol.
- Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena.
- Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z nesprávneho používania produktov, rovnako ako za škody spôsobené vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa poskytnutá záruka nevzťahuje.
- U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky.
- O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o prípadnej expedícii balíku a predpokladanom termíne doručenia.
Tento reklamačný poriadok je účinný od 1.1.2017